Gå til innhold

kvalme på ettermiddagen, istedet for morningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i tre,fire dager nå vært kvalm på ettermiddagen eller kvelden. venter ikm om ca fire dager, pluss, minus.

Kan man ha kvelds kvalme istedet for morgens kvalme..hehe..

Lenge siden jeg har vært her. var veldig aktiv her før, når jeg ble gravid med snuppa. hyggelig å kunne komme tilbake :) da vi prøver på nr to..:) Var forresten ikke kvalm med første mann..

Når begynner man å bli kvalm, for de som blir det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvalm bare om kvelden. Begynte vel noen dager før IKM. Husker fra forrige gang at dette blir bare verre...

Skrevet

Jeg er kvalm døgnet rundt! :(((((

Og det startet i uke 6.

Men vi er alle ulike og alle sv.skap er ulike, så om du ikke var kvalm sist så kan du jo bli det ved andre sv.skap.

Skrevet

Jeg er 3dager før IKM og jeg har vært kvalm på ettermiddagen i 3dager:S

Men er ikke sånn vanlig kvalm ved sykdom.

Det sitter liksom i mellomgulvet og kommer i bølger, noen ganger er det like før jeg brekker meg.

er det sånn med dere også?? er dette svangerskapskvalme??

har ei jente fra før av jeg også, men var ikke noe kvalm i det hele tatt da:)

Skrevet

ej e kvalm heile tida,bjynte 4+5 ca er no 8+1, like kvalm enda vist ikkje verre..

spyr av og til,har gått ned et par kilo..det er vel det einaste positive..hehe

Skrevet

Hei. Er nå 8+2 og kvalm mest sånn litt ut på dagen og ettermiddagen. Kommer i bølger...ikke gøy. Er ikke så aller værst på morgnen, så forstår ikke helt hvorfor det heter morgenkvalme?? Dette har jeg kjent helt siden jeg fant ut at jeg var gravid!

Skrevet

ja som regel bare kvelden... noen dager om morningen også... men aller værst om kvelden.... men er bare lykkelig for å være gravid så gleder meg bare over kvalmen:):)

Skrevet

Tusen takk for så mange innspill!!!

ja, da er det ikke bare meg da.. kansje vi skulle ha bytta navn på denna kvalmen..hehe.. hele dagen kvalme.. :)

Jeg har ikke testet enda, idag har jeg ikke vært kvalm. Er veldig uregelmessig sykluser, så skal teste i slutten av uka, hvis jeg klarer og holde meg så lenge da.. :)

Synes at alle rundt meg er gravide.. phu... er vel min tur snart.. :)

Skrevet

Hei!

Var super kvalm og kastet opp i 9 mnd sist.. Er 6+4 nå og er kun småkvalm inni mellom nå. Helst kun når det er en stund siden jeg har spist. Mitt råd er derfor, spis lite og ofte. Blir det ekstra galt etter hvert, ha alltid salt kjeks i veska eller noe lign..

Skrevet

jeg går rundt og er småkvalm hele tia..hehe

men verst er det om jeg har fått sjangsen å bli sulten, da blir det verre..så pass på å smøre matpakke uansett hvor du skal..kansje ta ei brødskive hver 2 time ellernoe..kan hjelpe..bare et tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...