Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 er det noen som sier.. Men hvordan vil dere definere dette? Når noen har en samboer som ikke prater til en.. Svarer kun med ja eller nei... Dette har pågått i 3 mnd... Svarer sms når det har gått en halv dag... Forsvinner ut til kompis uten å gi beskjed, men får beskjed fra barna at pappa har gått til Pål.. Føler meg totalt oversett og ikke respektert... Verdiløs.. Er gravid i 15 uke... Fant ut at jeg var gravid i 5 uke og sa det til ham, og han har ikke nevnt dette med et ord siden... Føler meg så utrolig ensom... Og jævla svak siden jeg ikke gjør noe med dette... Klarer ikke.. Det må jo være noe med meg, men jeg vet ikke hva... Er dette psykisk mishandling?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hvis tale er sølv, foreslår jeg at du dumper et stort lass sølv på ham når han kommer hjem! Vil ikke definere det som psykisk mishandling, nødvendigvis, men definitivt en mega ubalanse i kommunikasjonen dere i mellom. Det skjer ikke noe så lenge du ikke tar bladet fra munnen og forteller ham hvordan du har det. Dette kan du klare!!! DU MÅ TENKE: SØLV SØLV SØLV!!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Huff, ja jeg vet jeg må gjøre noe.. bare det at dette har gjort meg så usikker. Han er så utrolig god til å snakke for seg, at uansett hva jeg sier så kommer han med at "ja, men du gjør sånn og sånn", vrir alt slik at jeg ikke klarer å svare og føler meg dum. Før, hvis jeg sa feks, i dag er jeg sliten. Da var han alltid mer sliten. Hvis jeg feks sa jeg har vondt i skulderen, så har han vondt i hele kroppen sin. Ingen medfølelse eller noe som helst. Jeg blir bare nervøs av dette og vet at han kan snakke meg rundt som bare det. Men ja, vet jeg må gjøre noe, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå