Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har egentlig ikke vært så hormonell tdligere i svangerskapet, men i dag ble jeg tatt litt på senga. Satt og så på youtube fra Norske talenter da Erlend Bratland sang Lost. Jeg brøt fullstendig sammen, og samboeren min sto der som et stort spørsmålstegn. Jeg grein i nesten 10 minutter.. snakk om å rakne helt.
redfox Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 hehe Så morsomt! Kjenner meg igjen Samboer'n min klagde over hvordan jeg alltid klarte å ødelegge tørkestativene som ble kjøpt...(får de alltid til å bli "litt" skeive) ... Så svarte jeg : Da ønsker jeg meg 10 tørkestativ til jul!...så ser han på meg og sier : Er ikke så morsomt å gi bort noe man vet blir ødelagt da... Å Dette under middagen ! 5 min før vi ventet besøk...hvem tror du braste sammen i gråt ?? Joooooda...å klarte jo heller ikke å stoppe! Så venninna mi me unge på slep skjønte jo svært lite der jeg satt å hikstet og tårene rann Samboer'n min klarte ikke annet enn å le...Skjønte jo hvor dumt det var jeg også...men tårene bare presset på Så litt smått hormonell for tiden kanskje
Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Haha.. skal se du får en stabel med tørkestativ til jul da Det er endelig godt at vi har kjent samboerene vår en stund før graviditeten slik at de kan mimre litt tilbake til de gode gamle stabile dagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå