Gå til innhold

Noen som har OTH vogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellom den og TFK. Praktisk sett vet jeg at TFK er best men jeg har så lyst å prøve OTH *rødme*

Snuppen er snart 2 år og sover litt i vogna ennå. Er det god plass for en 2 åring å sove i? Med pose også? Er det tungvint at den er så bakoverlent i sittestilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjulene på vår oth vogn gikk i stykker, så jeg er ikke fornøyd. Synes den vognen er oppskrytt

Skrevet

Vi derimot er SUPERFORNØYD!

Skal aldri ha annen vogn enn OTH. Vi brukte vår til eldste var 2 1/2, da pakket vi den bort iom at vi aldri brukted en mer...nå venter vi nummer to, og skal kjøpe bag til OTH´en, og bruke den til ham også :)

Aldri hatt en feil med den, den er kjempelett å legge sammen, kjempelett å regulere ryggen, og kjempelett å trille. Datteren vår hadde god plass i den enda da hun var 2 1/2, og vet om 3-åringer som fortsatt bruker vognh som sitter fint i OTH.

Skrevet

Og vi hadde forresten voksipose i den, ergo ingen liten og "nett" pose akkurat ;)

Og har aldri sett noe problem at ryggen ikke er helt 90 grader, har ikke tenkt på det engang jeg.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med oth. Har hatt to oth vogner, ikke noen problem med noen av dem. Er utrolig god trillekomfort både for barn og voksne, og synes sittestillingen er veldig god. Etter min mening er den ikke spesielt bakoverlent. Selve setet skrår litt ned mot ryggen, men selve ryggen står nesten 90 graders vinkel ut fra setet. Har nyskjerrige gutter som liker å få med seg det som skjer, aldri vært problem med at de vil lenger fram. 1-åringen vår sitter myyyye bedre i oth`en enn i brio vogna vår.

Synes plassen er god. Har også brukt voksipose i den, men da måtte vi fjerne bumperbaren (sportsbøylen). Nå er voksiposen i bhg, så når bruker vi en dunpose + ett skinn i bunn på de kaldeste dagene og det er god plass selv med bøylen på.

Når det gjelder plassen i vogna kommer det jo litt an på hvor stort barnet er, men vi har lange gutter og de har hatt god plass hele vognperioden. Eldstemann på 3 år lånte vognen og sov litt i sommer når vi var på ferie, og han hadde grei plass (da var han ca 103 cm). Han så litt stor ut oppi der da, men han satt behagelig.

TFK har noen gode funsksjoner som oth ikke har. Men synes oth har bedre trillekomfort, er lettere og enklere ryggregulering og sammenslåing og enklere å slå opp. Så er den finere... ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...