Gå til innhold

Noen her med rastløse bein??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller restless leggs som det egentlig heter...?:)

Jeg slet en del med det sist svangerskap og nå har det kommet tilbake (uke 29). Lurer derfor på hva som hjelper dere? Funker det med en ulltråd rundt ankelen? Jeg tar folat og jern alt (kan jo komme pga mangel på dette), men er det noe annet jeg bør gjøre?

Takk for tips!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er veeeldig plaget!

Det eneste tipset jeg har fått er å legge noe av metall (en kniv eller noe sånnt) under madrassen.. Tanten min mener det funket som bare det på henne i 3 graviditeter, men jeg vet ikke helt om jeg tror på det :)

Skrevet

JAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

jeg pleie rå få det innimellom enda jeg ikke er gravid da. sist svangerskap hadde jeg det hver kveld sånn fra ca uke 25 eller noe.

denne gangen har det kommet med en gang testen vist epositivt:( i går hadde jeg det i flere timer... synes det eneste som kan hjelpe er opp å gå og tøye ut leggene litt. eller legge meg å sove.....

har ikke helt roen på rød ulltråd, men det er snart så jeg gir det et forsøk.

Skrevet

Det er absolutt verdt et forsøk!:)

Skrevet

Ja! Fikk det i uke 27-28

Har blitt flinkere til å ta jernpiller. Men ulltråd rundt ankelen går jeg med... har blitt mye bedre.. hvorfor kan jeg ikke svare deg på. Har vært verre når jeg har gått et par dager uten ulltråd... mulig det bare er psyken min som lurer meg,men spiller ingen rolle.. det er bedre.

Også hørt ullråd rundt stortærne og såpestykke i senga.

Skrevet

hvis du går på apoteket og kjøper magnesium kappsler! det gjør underverket for meg ihvertfall!! lærte det som et lite "kjærringråd" fra min mor!! jeg pleier og få "flyinger" i bena om kvelden og om natten, men magnesium kappslene fungerer etter et lite ti minutt!!

d er absolutt verdt et forsøk..!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...