Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Har lært seg yes og no, og bruker det nå hele tiden.. Er så herlig å høre på.. Og av til forteller hun meg at yes betyr ja og no betyr nei.. He he.. Så nå svarer hun nesten alt bare med yes eller no bare for å bruke disse ordene..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, morro;) min jente er 3 år, tro om hun begynner med det snart... om 1 års tid... Er det noen grunn til at hun gjør det? Sett på tv? eldre søsken som lærer bort? lært i barnehagen... el andre ting?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg spurte henne hvor hun hadde lært det fra og da svarte hun...:"meg selv", og var veldig fornøyd med det. Broren har begynt på skolen og har jo engelsk der så kan godt være der hun har snappet det opp.. Ellers elsker hun Dora som går på barnetv på tirsdagene og der har de jo engelske ord så kan godt være der også..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Lillemor elsker også Dora, så jeg håper hun snapper opp noe. Foreløpig er hun veldig stille, men jeg tenker hun foreløpig må følge godt med for å få med seg hva som sjer siden hun er ganske liten ennå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 mi er helt oppslukt og spør hver dag om det er tirsdag og om dora kommer. og når det er på tv, så veiver hun med armer, roper veldig høyt, og lever seg skikkelig inn i det!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Er det bare på tirsdager... synes det er ofte, kanskje det går oftere på nrk super.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå