Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Har ikke vært her inne så masse i det siste.. Og det har vært litt merkelig i fra å gå til å være her inne hele dagene til nå og ikke rekke det hver dag hehe.. Nå skal jeg se litt tv og bare slappe av ikveld.. Må vel få med meg Vil fu bli millionær.. Det er gansge greit program syntes jeg. Så har jeg også sett den store reisen på nrk noen ganger.. Er intressant å se hvordan andre mennesker lever..
NoDoubt Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer med babyen:-) Når går den store reisen?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Det er nå på nrk.
NoDoubt Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Fant d ut:-) Er lille jente babyen snill?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Ja hun er veldig snill. Spiser, sover og bæsjer.. Sover veldig mye.. Gleder meg til det blir litt mindre amming om natta da, men det må vel gå seg til litt.Vil bare ligge i mi seng om natten, og jeg er for trett til å klare å holde meg våken slik at hun kan legges i sin seng igjen etter mat. Vi sovner begge to så våkner jeg og er redd for at jeg har lagt meg på henne eller dratt dyna over hodet på henne.. Er nok litt utskjemt for nr to hos meg sov rundt fra hun var tre uker, så jeg håper det skal bli slik denne gangen også..
NoDoubt Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Legg henne høyere enn deg så går det bra:-) Kos med baby:-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer med baby! Er ikke så mye her inne lenger, så får ikke oppdatert meg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå