Merethe18071980 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan har dere det som er gravide og har små rollinger fra før. Jeg er gravid i uke 16, har en 3 åring og en 1 åring fra før. Syntes hverdagen er hektisk med barnehage, hente bringe, rekke jobben, Middag, osv.. Vært ett tøft svangerskap til nå, men er på bedringens vei. Vært endel sykemeldt, Føler jeg ikke strekker til. Flere som har det slik?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jepp,har en datter på 3år.Og jeg er gravid i snart uke 7. Er utrolig sliten og kvalm og for ikke å snakke om HORMONELL. Føler jeg kjefter og smeller mye om dagen stakkars. Men,jammen ikke like lett. Jeg er 50% sykem og det hjelper jo litt.Får slappet av litt på de dagene jeg er hjemme.
flypapir Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, blir fort sliten her og.... Har ei jente som blir 3år i januar og er gravid i 29.uke. Jeg er 100% sm pga bekkenløsning og blir mer og mer hemmet... Merker godt at jenta mi savner en mer aktiv mamma, men det er ikke alltid jeg klarer å leke med henne slik vi pleier. Er trist, men trøster meg med at det sannsynligvis er over om noen mnd!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 ja jeg kjenner det godt. forrige svangerskap kunne jeg bare slappe av og hadde kun meg selv å tenke på. nå har jeg en 1 åring og en hest som skal ha sitt. i tillegg en samboer som jobber på sjøen 5 uker i strekk. men tiden går ihvertfall fort. får se det positive i det det.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Er 15uker på vei og har ei på snart 18mnd hjemme. Har akkurat begynt i ny jobb i barnehage, og synes igrunn det hele er lett som en lek Var veeeelidg trøtt og hadde en del hodepine i 1. trimester, og blir fort sliten i bekkenet, men nå er jeg frisk som en fisk. Nå har jeg vært lenge hjemmeværende, og startet opprinnelig som deltidsstudent, men jeg kjenner at jobbing gagner meg mer enn lager vansker for meg. Det er deilig å være en del av arbeidslivet igjen, istedenfor å gå hjemme!
Fire småtroll Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Sliten er vel bare forbokstaven... Sliter med kronisk hodepine, migrene opptil flere ganger i uken og sover dårlig. Har tre barn fra før, en andreklassing som skal følges opp med lekser, kompisbesøk, idrett osv. En 4 åring som er sinna som en tyrker og full av trass om dagen og ei på 17 mnd som er full av eventyrlyst og er høyt og lavt. Er i tillegg i full jobb, og strekker ikke til på noe plan. Gjør en skikkelig dårlig jobb, har ikke energi eller overskudd til å ta tak i noenting. Hjemme har jeg lunte lang som et knappenålshode og irriterer meg over absolutt alt. Skal til lege til uka, 22 uker på vei nå og helt på felgen. Skulle gitt en kroppsdel i bytte mot noe skikkelig smertestillende for hodepine, holder på å bli gal. Spørs om det ikke blir en periode på sykemelding nå, i håp om å finne meg selv igjen inni alle disse hormonene...
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jepp, bor alene med en på 4 år.... Ikke fått flyttet sammen med barnefar enda. og han har jo sine barn, og ingen av leil er stor nok til alle samlet, så dette er småtøft. Er i uke 18, med hodepine, lavt blodtrykk og kraftig bekkenløsning (allerede..).
Merethe18071980 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2008 Litt godt å se atdet er flere i min situasjon. Ikke noe koselig følelse når man ikke strekker til på alle plan. Gleder meg masse over bebisen i magen men synd det skal gå ut over barna hjemme. Syntes ikke synd på meg, er ikke der problemet ligger, men de rundt meg.. skulle så ønske at man orket så mye mer til tider....
Mamman til AM&JS Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Vet akkurat hvordan du har det!! Jeg har en 6 åring ei tulle på 3 og en pjokk på snart 2...og gravid i uke 23...med termin i februar... Har heldigvis en mann som er veldig flink til å hjelpe meg.. Er ganske så slitsomt til tider...men men...er sykemeldt jeg også...:/
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 er nå 11 dager overtid jeg...og hatt et hardt svangerskap .. småen min er 2,5år og jeg savner å leke med han masse
manonym Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Føler det slik selv også. Men ser her at det er mange som har det mye verre enn meg, og mange flere enn bare meg som sliter med hodepine..
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Ikke sliten, UTSLITT! Har ei aktiv tuppe på 2,5 år og har nå hatt hyperemesis sammenhengende i snart 9 mnd.... Heldigvis maks 10 dager igjen av dette marerittet før jeg får møte snuppe nr to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå