Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du vær så snillå spå meg? Lurer på om det blir ett barn til på meg og evt når? Har prøvt i ett og et halvt år nå,forrige pp med pergotime men ingenting skjer...ikke sikkert det blir flere eller at vi må ha mer hjelp til dette,hva tror du? Kan også få se om du får opp noe ang helsa mi,jobb,økonomi og om det er noe annet du ser?

Jeg 020172

mann 270673 På forhånd tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser to gutter for deg. Det virker ikke som om svangerskap er så langt unna for din del. Du skal bare slappe av. Finn tid i hverdagen din til å ta noen minutter med ro og hvile. Du skal tenke deg avslappet. Start med bena, kroppen, armene og hodet. Ser for deg at du går på en strand, ute på vannet ser du en båt. Prøv å få båten til deg. Last alle tankene dine over i båten, og la den flyte med strømmen.

I starten vil nok ikke båten så langt ut, men etterhvert når du klarer dette bedre vil du finne stor ro, kroppen din får hvile, og baby i magen kommer.

For deg ser jeg en ganske lys fremtid. Du er i harmoni med deg selv.

Du vil få en lettelse når det gjelder økonomi, vet ikke om det er en gave eller kanskje en premie. Ikke mye, men nok til at du få pusterom og finner bedre løsninger på ting.

Ewa

Skrevet

Hei å tusen takk for din tid:) To gutter,tvillinger da eller? Jeg har tre gutter fra før av og blir det så vi får et barn til, er det stopp. Så derfor jeg lurer på om det blir to....Trenger vel litt ro ja som du sier,har litt å stri med for tiden. Så er spent på om det ordner seg og om harmonien vil komme til meg. Når vil denne penge(gaven) eller premien dukke opp da? Spennende...Og får du ikke opp mer eksakt tid på graviditet?

Takk:)

Skrevet

Hei kjære lille

Ser ikke tvillinger for deg, så lurer litt på den stoppen din :)

Mars/april kan denne premien/gaven dukke opp. Tror nesten det er en gave dere får. Det er ikke en stor formue, men det er noe som gjør at økonomien snur på en måte. Dere starter å tenke på en annen måte etterpå.

Skrevet

Hva mener du med stoppen? Fant ut at jeg er gravid i dag,så ser du hvordan dette sv.skapet vil gå og hvilket kjønn det er?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...