Gå til innhold

Gift og betatt av x'n.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere skaffet barnevakt og dratt ut i kveld når han har sendt deg en sms om at han skal ut i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel hun samme som var forelska i medarbeidern på jobb. Ta deg sammen, slutt å drøm og lev i samme verden som oss andre.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort.

En ting er å være litt småbetatt av andre, det tror jeg vil skje de fleste av oss selvom vi er i forhold.

Men ikke frist skjebnen ved å treffe dem ute på byn osv.

Om du stikker ut i dag, tipper jeg du skylder på fylla i morgen når du våkner opp å har gjort noe du angrer på.

Du tar allerede valget FØR du går ut i dag.

Så hold deg hjemme du og tenk på mannen du HAR.

Skrevet

PuseTøsa: Takk for et fint og ikke dømmende svar! Jeg ble hjemme og svarte ikke på meldingen hans.

Skrevet

Jeg tror att jeg har gjort det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...