En blå å en rød:) Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 har testen vist negativ selv om den er positiv?? Venta tanta igår, å er ALDRI for sen, får besøket en dag for tidlig heller enn en dag+++ for sent... kan det hende at jeg er gravid alikevel? selv om jeg egentlig skulle hatt IKM igår? (syklusen min er på 25 dager) *spent med et bittelite håp*
Plutselig_gravid Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Har ikke korte sykluser selv, men etter å ha tenkt litt på denne så mener jeg at det er logisk at dere med kortere sykluser tester positivt "senere" enn oss andre. Mens det hos meg f.eks er 15 -16 dager fra eggløsning til ikm, så er det hos dere kanskje bare 10-12 dager fra eggløsning til ikm. I tillegg kan det jo ta noen ekstra dager før egget faktisk fester seg ikke sant. Så jeg mener helt klart at det er håp for at du kanskje ikke tester positivt før om et par dager til.
En blå å en rød:) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 aah... Hvis testen var negativ igår så rekna jeg og jentene mine soms ikkert at jeg skulle få tanta på besøk, så da skal vi ut ikveld...=S Skal straks på vors til ei venninne å lurer så veldig på om jeg kan drikke....aaaah....!!! Er nøyaktig 16 dager siden vi hadde ubeskyttet sex...så ville jo tro at det var befruktet å alt sånt?? eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå