Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Den "ekte" har profil og den andre har ikke hverken bilde eller noe tekst, vil bare advare slik at dere vet det!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan går det ann å kopiere ett nick uten I eller L? Stor og liten forbokstav da eller?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Kan vel hende hun bare har slettet profilen sin.
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jaja, om begge er like barnslig hårsåre og sjølsentrerte som før så varer det vel ikke lenge før de med store dramatiske gester forlater forumet igjen. Pussig nok var det ikke noe stort savn at de var borte heller.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Dama har noe merkelige prioriteringer innimellom, bortsett fra det er hun bare spoiled, bergenser, og typisk ung.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Må bare spørre..Hva er menes med bergenser?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Skjønte det...Men mener du det er noe spesielt med bergensere?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, bergensere er jævlig sutrete!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Sutrete?! I Bergen? Det var et år for ikke så veldig lenge siden det regnet like mye som det gjør gjennomsnittlig i Bergen midt på tjukkeste østlandet. Det førte ti lmye syt og klag det, de kom jo til og med til på yhetene og ekstra sendinger med alt sytet sitt. Lurer på hva som hadde skjedd om dette været vi har nå hadde kommet østpå? De hadde vel sutret i de enste ti år.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #13 Skrevet 25. oktober 2008 Sytete folk har vi vel i hele landet- spør du meg er nordmenn verdens mest sytende folkeslag! Bare av nysgjerrighet: Hva salgs vær er det hos dere nå, som vi her østpå hadde blitt så deppa for? Her blåser det så det rister i huset og regnet øser ned, nemlig.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #14 Skrevet 25. oktober 2008 Ikke hverken...? Noen ganger kan man med fordel være litt mer sparsommelig med både bokstaver og ord.
Monajenten Skrevet 26. oktober 2008 #15 Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, artig. Jeg er fortsatt meg, og det går ikke an å ha det samme nicket to ganger, i og med at jeg ikke har L i nicket. Jeg har slettet profilen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå