Gå til innhold

babyklær dilla.. flere?:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler babyklær til den lille nesten hver gang jeg er på på byen..:)

Er 4 måneder på vei å har mer enn nok klær allerede.. men likevel så klarer jeg ikke å stoppe... heheh :D :D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også dilla på strikka/hekla ting.. har nå 9 tepper...mange labber, smekker og luer... hehe..

Skrevet

Jeg klør i fingrene etter å begynne å shoppe, men tvinger meg til å vente litt til. bare uke 15 ennå. Skal prøve meg på å strikke et lappeteppe tenkte jeg, kanskje det hjelper litt på følelsen av at jeg "MÅ forberede meg"

Skrevet

Jeg er 23 uker på vei og har ikke kjøpt så mye som en sokk enda. Gleder meg til å starte=:-)

Skrevet

hehehe:))

Ja d e jo så masse fine babyklea,jobba sjøl på barneavd på H&M å d klør i fengran kvær gång d kjem nåkka nytt.

-d e jo så masse fint:)

e bare 12uke på vei,men babyen har fått sæ ei egen skoffa me klea..

Syns d e så koseli å se på,å på en måte blir d meir "realistisk"

:)

Skrevet

jaaa :D trodde nesten det bare var meg jeg :D er jo så mye nydelig å kjøpe :D vet jo at vi sikkert får utrolig mye også, men vil jo at noe er fra oss også :D

Skrevet

Jeg bare går å venter på neste Ul så vi får sett kjønnet (det blir så mye lettere med tanke på farger). Det gikk ikke forrige gang pga hyperaktiv unge ;) Har imidlertid ordnet alt til seng/soving og ellers vippestol og lekegrind.....er uke 22+5. Neste er å ordne vogn og bilstol, men klær tror jeg jeg venter med til salget i jan-feb ettersom jeg har termin sent i feb. Vanskelig er det uansett å ikke ta og kjenne på alle de søte små plaggene..............gleeeeeder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...