Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 vi mottar hjelpestønad, grunnstønad og noe pleiepenger av kommunen vi bor i fordi vi har valgt og ta oss av vårt eget barn som trenger masse hjelp pga sykdom fremfor og være på instutisjon. Kan ikke si jeg blir rik av de stønadene, men jeg velger og ha mitt eget barn boende hjemme fremfor og havne på instutisjon som barn. Selv om det koster endel og ha barnet mitt på instutisjon så ønsker jeg ikke det, vil tilbringe kvalitetstid sammens med mitt barn og da handler det ikke om penger. Kunne aldri falt meg inn og blitt missunnelig på noen som har et sykt barn fordi at de får penger av det offentlige.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Det ville koste det offentlige sannsynligvis mer å gi barnet en plass på institusjon, så hun har ingen grunn til å klage over "sine skattepenger". Det er jo morsomt at de som klager mest og en misunnelig er de som bidrar minst til felleskassa.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 for en korttenkt merkelig venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå