Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg går gjennom hele følelsesspekteret på minutter! Glefser etter ukjente om de kikker skrått, og er skikkelig sint av ingen grunn. Har mye smerter og føler meg sliten, er så sliten! Jeg sover nesten hele tiden, om ikke jeg sover så ligger jeg bare å stirrer i lufta.. Er dette vanlig på slutten?
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Det meste er normalt pà slutten! Og gàr man og har vondt attpàtil, sà er ikke det rart det gàr utover humòret!
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hihi godt å høre! Tror jeg har kommet i sånn nesting periode på sene lørdagskvelden jeg.. skjønner ikk enoe, plutselig ble jeg full av energi, og har vasket ned leilighet snart! Nå skal jeg løpe å skifte/vaske sengetøy!
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe:-) Jeg har ogsà hatt slike dager, for sà à gà helt i koma...*snork* Hàper jeg kommer meg ut av komaen nà snart, sà jeg fàr ordna inne litt ogsà :-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Du får vel sikkert overveldende strøm av energi snart du også Ha en hyggelig kveld:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg fàr vite pà tirsdag om jeg blir satt i gang pà torsdag, sà om jeg blir det, kommer vel energien over meg sikkert! Ha en fin kveld du ogsà:-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 ÅÅ så spennende! Hold meg oppdatert:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå