Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg syns det er et pent navn. Tenker på å ta det som mellanavn til jenta mi. Hva synns dere?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Nope. Likte det ikke. Minner meg om Vigrid... Vet du ikke hva det er, google det...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 vigrid= nazistjævler!!!! regner med dette er tull... håper dt for ditt barns del...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Vigrid er mye penere måte og stave det på, jeg skal bruke det! HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Siden Hi vil slenge seg på nazi trenden kan hun sikkert få døpt ungen inn i vigrid også!!!
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Dritfint, selv vurderer jeg Vidkun (eller kanskje Vidgunn?) Vigrid..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, Vidkun og Vigrid er fine navn. Passer fint her i familien, hvor vi allerede har både Adolf og Erwin.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Hva mener du med det? Barna mine døpes i kirken takk. HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Ler så jeg rister av denne tråden, du tuller ja, HI? Eller er du en utstøtt som søker fellesskap et sted? Det finnes håp, HI, det finnes håp. Anonym 23:12, utrolig morsomt innlegget ditt, hehehe;)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #14 Skrevet 27. oktober 2008 Fy søren så onskapsfulle dere er her. Jeg spurte jo bare om et navn ikke sant. Kommer ikke til å forandre navnet bare for att dere er kvalme her inne!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #15 Skrevet 27. oktober 2008 Til HI: Det sier seg jo selv at dette bare er tull... Gå deg en tur og få deg litt frisk luft du, istedenfor å poste tull inne på dette forumet ;) De som har svart deg er tydeligvis oppegående nok til å forstå at du bare skreiv det for å få oppmerksomhet.
Lillemus&mamma'n Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 HI! Det er aldeles ikke snakk om å være ondskapsfull! Siden de fleste i Norge har hørt om nazisympatisørene i Vigrid, regnet vi med at du også hadde gjort det, og at dette derfor var et tulleinnlegg- mange av dem her inne. Hvis du har greid å gå glipp av at det finnes en ekkelt liten samling av nazibeist som kaller seg Vigrid, så trodde vel de fleste at det var greit å informere deg om at med et navn som Vigri, vil barnet fort bli tatt for å være en liten nazispire, noe de færreste foreldre ønsker. Hvis du, håper virkelig ikke det er tilfelle, er en av sympatisørene til Tore Tvedt og disiplene hans, så synes jeg faktisk du fortjener å bli gjort narr av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå