Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg finner aldri noe til meg selv hvis jeg er på shopping. Skal på fest neste helg og har de siste 2 ukene lett etter antrekk uten hell. Gitt opp rett og slett. Så i dag var vi i bursdag i Oslo og eldste bare måååååtte vise meg noen øredobber på manglerud-senteret. På 5 minutter hadde jeg klart å kjøe meg kjole, matchende veske og en ring faktisk hehehe. Helt perfekt kjole som kan brukes i mange anledninger.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg finner masse når jeg ikke har anledning til å kjøpe noe til meg selv, men når jeg skal det finner jeg aldri noe. Tror det er ganske vanlig:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Så supert da man må jo ha litt flaks til tider også da! Jeg må desverre signere Lisa finner alltid noe fint når jeg ikke har råd. Eller så finner jeg MASSE fint på nettet for eks, men så blir det alltid til at jeg lar være å kjøpe det legger det i "handlekurven" også backer jeg ut idet jeg skal betale. Er også mye mer fornuftig når det gjelder klær til meg selv, selvom det er noe jeg har lyst på så er det ikke bestandig jeg kjøper det, tenker litt gjennom prisen og om jeg virkelig trenger det først. Også går jeg å bruker pengene på noe fint til tuppa eller H isteden hehe
Tøysetipp Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Det er vel en kjensgjerning det der Leader. Da var det en ting mindre å tenke på. Dessuten er det så godt når man er skikkelig fornøyd med kjøpet.. :-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Har jeg gått ut i butikkene med penger i handen og skal finne med noen klær ender jeg opp med og finne sånn ca ingenting.. Men har jeg null penger og egentlig bare går og myser så finner jeg masse.. Merkelig fenomen.. haha.. =)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Ja jeg er faktisk veldig fornøyd. Den er ikke "meg" i det hele tatt egentlig, men utrolig anvendelig til mange anledninger. Alt fra fest til julebord og nyttårsaften egentlig og med svarte bukser til kan jeg nok bruke den på bytur:) Prøvde den når jeg kom hjem også og synes den var verdt prisen:) Nå spørs det bare om jeg har sko eller støvletter jeg kan bruke til eller om jeg må lete.... for det finner jeg garantert ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå