Gå til innhold

Se så heldig jeg er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snille snille kjærestefanten, og ignorer monsterkvisa på haken!

www.tinkerbelle.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe med en gedigen "turban" på hode tror jeg det skal litt til for å merke den kvisa du;)

Snill er han hvertfall da, kos deg masse :)

Skrevet

Super gave da! har lånt den boxen av en venninne jeg, så den ligger oppe på hylla her.. titter litt nå og da;) og den nye filmen har jeg sett på kino ;) kose deg masse! snille kjæresten din ;)

Skrevet

lisa!

haha ja jeg prøvde å dra blikket vekk fra kvisa! fnis. rett fra dusjen vettu. knis.

nuttet.

mm.. elsker satc. :D

Skrevet

You lucky girl ..

Må bare få kommentere hvor nuzzelig det er med noen som er så opptatt av mote og dupppedingser og små detaljer som du er.

Stilen er forresten råstilig..

Hørtes ut som du vil få en trivelig aften med film, biff og kjæresten..

Kos deg !:-)

Skrevet

:D

tøyse! har du sluttet å blogge, eller gjort bloggen din privat? :(

knis, jeg er nuzzelig med z. høhø. takk for kompliment forresten.

Skrevet

Snill han er da.. =) Jeg gikk inn på den vickyshop som jeg fant på siden din.. Og der hadde de en kåpe som jeg likte.. Det er litt slemt av deg da.. hehe.. Men ,... Hmmm... Den var jo ikke dyr...

Var bare usikker på snittet i halsen.. Men resten virket jo knall...

( sett bortfra at jeg har mage som ikke passer inn for øyeblikket.. hehe)

Skrevet

Jeg har ikke gjort den privat (eller jo teknisk sett så).

Kommer sterkere tilbake når humøret stiger.

Bare hyggelig :-) ...

Skrevet

lizzy

haha, ja en bortskjemt prinsesse! knis.

blekkis

post link til kåpen er du snill. det var mye halvtrashy der også synes jeg, men noe fint. synes den fuskpelsjakken er litt søt, men de har veldig lik på cubus om dagen. blir spennende å se om tannblekingen funker. litt rart å klistre en stripe på tennene også skal de liksom bli hvite. hehe.

Skrevet

http://victoriadesiree.com/?page_id=258

Det var kåpen jeg mente.. Men usikker på snittet i halsen.. Men virket som den satt så fint ellers.. Men er jo ikke aktuelt siden jeg er på tjukka uansett da.. =(

Har hatt lyst til og prøve sånne strips selv.. Får si ifra om det funker.. =)

Skrevet

tøyse! ok. da håper jeg humøret stiger. skjønner jo godt at du ikke har så lyst å skrive åpent om dagen. :klem:

Skrevet

Kom jo rett inn på hovedsiden der.. men er ihvertfall den hvor det står nydelig kåpe.. til 499.- rutete Svarte/grå

Skrevet

hm. fikk ikke opp noe annet en startsiden, men er det den grå med stort fiskebeinsmønster? isåfall var den fin ja. men lurer på det samme som deg, nemlig halsen. er ikke så glad i sånt med masse "som skjer" i snittet i halsen. :D

skal såklart si fra, så kan hele dib få hvite tenner. knis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...