Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 vet ikke om du tenker til voksne eller barn jeg..? Til barn har jeg ingen aning.. men til voksne, dame. Syns jeg de er litt små.. veldig innsvinga..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Tenkte på voksne.. SIrdal Lady jakken..
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 jeg har vel nordkapp hvis jeg ikke husker feil.. men prøvde en del forskjellige.. måtte ha en str større.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2008 Takk, det var det jeg håpet på =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 jeg synes de er veldig forskjellig. Det kommer litt an på hvilken modell du prøver... Jeg har den som heter Oppdal Lady. Og den er ganske så normal i str....
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har Sirdal lady og måtte ha L, bruker vanligvis M i jakker, så vil si de er litt små i str. Fikk på meg M, men har tenkt å bruke den som helårsjakke og da vi jeg ha plass til en god fleecegenser under. Elsker jakka mi, har den i brun med lilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå