2 gull-ett i vente <3 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hmmm...kom på nå og har jo helt glemt det, er det i helgen vi kan vente det store rushet av godte-tiggende barn eller er det neste søndag?? hater det forresten......
stinky-monkey Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Halloween er alltid siste dag i oktober, den 31. :-)
megogknotten Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 du får gjøre noen knep på unga da vettu..
mamman til pia, eli og mari Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 hær kommer ikke barna om utelyset er slått av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå