Gå til innhold

EL!?!?

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest nanny carrie
Skrevet

Jeg tok en EL-test(CB DIG) klokken 1130 idag - den viste positiv LH-stigning. Siden jeg er en stooor idiot bestemte jeg meg (u)klokelig for å teste en gang til, 1630. Den var negativ. :-/ Da hadde jeg ikke tisset på 2-3 timer. Drukket mye kaffe d.. Hva vil det si, er EL over eller var den første fake :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LH stigningen kan være så kort at man kan få positiv test på morgenen, men ikke ettermiddag. Har lest at hos noen kan LH-stigningen være så kort at den kan være vanskelig å fange opp på en el-test.

Men dersom du har fått positiv el-test er det bare å stole på den og ha litt sengegymnastikk i kveld og i dagene framover :)

Gjest nanny carrie
Skrevet

Jeg er blitt så superparanoid etter jeg begynte på denne pergoen., HEhe.. Så da får jeg neppe pos. el-test imorgen, men jeg har fortsatt EL om 48 timer? Hjelp, tenk om de andre testene har vært falsk negative de siste dagen.. Mye man skal gå å tenke på, hva?

Skrevet

hei hei du-.... jeg regner nok med at det er el ja!!! Jeg får ikke opp el på tester i det hele tatt jeg.. Kanksje du var veldig heldig bare...

Skynt det og ra med gubben i køya! å ja det betyr at du har de neste 24-48timene... stå på!

God helg=)

Gjest nanny carrie
Skrevet

Nå ska ljeg dele med Bli Gravid noe jeg aldri sier til noen, he he. Jeg er rimelig sikker på at EL er idag elle rimorgen, jeg har en sinnssykt økt lyst , trass i alle pergosmertene :-)

Monica, mener du at du aldri får positive Cb-tester? Så "artig" - gyn sa til meg at mange aldri får det, særlig ikke de med PCO eller PCOs..

Skrevet

jeg har ikke prøvd cb... men jeg har aldri fått en pos test... Jeg har ikke påvist pco eller pcos, men sku ikke forrundre meg at jeg har det.. Men men... vi prøver en stund til før jeg gidder og gå til legen... liker ikke legen.. hehe.... Men jeg finner el for dreamer lærte meg og tempe... helt supert!! Jeg har el i hvertfal.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...