Gå til innhold

Hvem har lyst til å ansette meg da:/?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg bare helt rompe og helt lost.. føler at jeg ikke kommer til å få en skikkelig jobb,at jeg ikke er verdt det på en måte. Syns det er så fprferdelig vanskelig akkurat nå.

Jeg er legesektrær,utdannet på MI for 4,5år siden,men har ikke jobbet med dette fordi jeg ble gravid i slutten av svangerskapet og fikk derfor ikke jobb. Vi bestemte oss for at jeg skulle gå hjemme, men så ble jeg jo selvfølgelig gravid med nr 2. Fikk meg en jobb (ekstrahjelp kveld) ett par kvelder i uka da yngste var 7 mnd. Nå er jeg ferdig med å bare jobbe ekstrahjelp! Jeg har også et påbegynt studie på NKI (reiseliv) som jeg bare fullførte ett år av (var rett etter vgs,og jeg var lei skole). Har jobbet i parfymeri og bensinstasjon mellom og mens jeg studerte. Problemet er at jeg vet ikke hva kompetanse jeg har, hva jobber jeg kan søke på.. jeg føler at jeg har glemt alt fra legesekretærstudiet..og er derfor usikker på meg selv. Jeg elsker å jobbe med folk, kundebehandling etc. jeg er svært positiv og veldig sosialt.. men det er det at jeg ikke har jobbet (skikkelig) på en stund som drar meg nedover.. Uff, ble kanskje litt rotete innlegg,men må bare få tømt meg litt=/ Har liksom ikke lyst til å jobbe på rema resten av livet heller.. (ikke det at det er så negatvit for andre folk..så ikke misforstå meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være verdens rekord? Gravid i slutten av svangerskapet:)

Skrevet

Hva med å prøve seg som reisekonsulent? Mange stillingsutlysninger der. Selvsagt er det noen som vil ansette deg. Du får sette opp en bra CV og så lenge du kan forklare valgene dine på en skikkelig måte så er det ikke noe problem, selvsagt avhengig av hviken jobb du søker på. Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med et vikarbyrå og presentert meg selv og saken din. Ikke se ned på deg selv og si at du ikke duger, si det motsatte. At du skal få deg en bra jobb og dette skal du klare!!!!!

Skrevet

Du skjønte vel hva hun mente kanskje???? Snakk om å henge seg opp i detaljer, gravid i studiene da vet du.

Skrevet

Ja hehe, det var en skriveleif der ja;) ja mente i slutten av studiene. Takk for innspill.. vet at det er for at jeg er usikker på meg selv siden det er så lenge siden jeg har jobbet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...