Gå til innhold

Om det å kjøpe brukte klær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kikket litt inne på finn, da vi skal selge litt babyutstyr, og jeg blir egentlig litt overrasket... Hjelpe meg hvor mange som selger brukte barneklær! Jeg lurer på om det er noen som kjøper dette...

Har du noen gang kjøpt klær på finn?

Vi gir bort til venner og kjente, eller fretex... Hender vi arver også, men tror ikke jeg hadde kjøpt noe brukt... hmm... Spennende å høre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, babyklær er såpass billig at det har de fleste mulighet til å kjøpe nytt.. Men så har man jo de som er veldig miljøbevisste, de vil nok gjerne kjøpe brukt.

Skrevet

Jeg kan kjøpe klær på fretex, men bare om jeg finner noe kult. Kjøper ikke på finn. Ser jo på prisene, og av og til er de dyrere enn å kjøpe på salg som vi oftes gjør.

Vi arver og gir bort tøy til venner rundt oss, og sender til folk som trenger det.

Gjest nanny carrie
Skrevet

Jeg kjøpte en stoooor boks med babyklær+sengetøy+regntøy/dress for 400 kr på finn.no da jeg gikk gravid. Fiine klær, gode dresser (det var faktsik en reima!) og to reflex-regnsett. Var strålende fornøyd, kommer jeg over et lignende tilbud igjen slår jeg til(400kr for over 90 plagg, liksom..)

Gjest nanny carrie
Skrevet

En annen ting var jo at damen som solgte meg dette var så søt og strøk alle klærne.. Hehe.. :-)

Skrevet

Finn har til tider lattelige priser. Sikkert fordi mange av selgerene der sitter på bl.a dette forumet og hauser opp prisene. Foretrekker fretex eller loppemarked, men kjøper kun hvis jeg gjør ett kupp. Siste kupp var nye Sorel støveletter til 59,-

Skrevet

Jeg kjøper mer og mer brukt. Ikke fordi jeg ikke har råd til nytt, men fordi det er mye bedre for miljøet å resirkulere!

Det er også litt morsomt å se sparekontoens saldo øke opp gjennom skyene :-)

Skrevet

Ikke sant. Og hvorfor kjøpe pensko til minsten til 500,- som bare kan brukes ett par ganger, når det står ett nytt par til en 50 lapp og ber om å bli kjøpt på Fretex. Man finner faktisk mye nytt der innimellom. Eller ting som er "usynlig" brukt.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri giddet å selge. Men nå har jeg 2 gutter, så alt blir brukt endel uansett ;-)

Gir bort ellers.

Skrevet

Har kjøpt masse ,mest på Fretex da:)De har masse ubrukte klær med lappene på også.Har også bestilt på Finn,men det har vært for utvaska synes jeg.Mine både arver og får fra Fretex.I love Fretex:))

Skrevet

Og så bidrar jeg til å gjøre søppelberget litt mindre og;)

Skrevet

Har brukt finn.no til å kjøpe pent brukte "merkeklær" til barna som vanligvis koster endel om jeg skulle kjøpt det nytt. Føler at jeg bidrar liiiit til å gjøre søpleberget mindre som 2_prinser nevte over her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...