~Mita~ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jadda.. Fikk Noah i Mars, og nå er jeg gravid igjen gitt.. Er i sjokk tilstand jeg, snakk om å være fruktbar...
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Oi, det blir tett. Gratulerer og lykke til med spiren
~Mita~ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 takk takk! blir 16 mnd mellom det..oj da )
ZZzZzzZ Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 jeg også fikk i mars...sku gjerne vært gravid igjen nå.. 16 mnd mellom meg og søstra mi, sånn passe det ikke sånn kjempetett
Jubelbrus* Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Å, gratulerer! Skulle gjerne blitt det selv, jeg! Men har fortsatt ikke fått mensen tilbake etter førstemann... Det blir nok kjempekoselig! Og så er det jo stas å være gravid, da:)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer! Jeg har akkurat 16 maaneder mellom mine, yngste er 8 maaneder naa og eldste fylte nettopp 2 aar. JEg har begge hjemme og det er veldig koselig og de leker masse med hverandre. Ville ikke vaert foruten lille jenten for alt i verden og selv om det er en kjempejobb, saa er det ikke saa gale som man kan faa seg til aa tro..jeg var veldig redd foer babyen kom.. tenkte paa alt som kom til aa bli saa vanslkelig. Spes. legging, mating/amming, lekeplass tid sammen med en nyfoedt, dobbeltvogn etc.. men alt gikk seg til eldstemann vokser opp fort og den lille enda fortere. Gled deg over graviditeten og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå