Gå til innhold

OMG!!!! Gravid igjen jeg.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda.. Fikk Noah i Mars, og nå er jeg gravid igjen gitt..

Er i sjokk tilstand jeg, snakk om å være fruktbar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det blir tett. Gratulerer og lykke til med spiren

Skrevet

gratulerer da =)

Skrevet

takk takk! blir 16 mnd mellom det..oj da :o)

Skrevet

jeg også fikk i mars...sku gjerne vært gravid igjen nå..

16 mnd mellom meg og søstra mi, sånn passe det :) ikke sånn kjempetett :)

Skrevet

Å, gratulerer!:)

 

Skulle gjerne blitt det selv, jeg!

Men har fortsatt ikke fått mensen tilbake etter førstemann...

 

Det blir nok kjempekoselig!:) Og så er det jo stas å være gravid, da:)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Gratulerer!

 

Jeg har akkurat 16 maaneder mellom mine, yngste er 8 maaneder naa og eldste fylte nettopp 2 aar. JEg har begge hjemme og det er veldig koselig og de leker masse med hverandre. Ville ikke vaert foruten lille jenten for alt i verden og selv om det er en kjempejobb, saa er det ikke saa gale som man kan faa seg til aa tro..jeg var veldig redd foer babyen kom.. tenkte paa alt som kom til aa bli saa vanslkelig. Spes. legging, mating/amming, lekeplass tid sammen med en nyfoedt, dobbeltvogn etc.. men alt gikk seg til :) eldstemann vokser opp fort og den lille enda fortere.

 

Gled deg over graviditeten og lykke til :)

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...