redfox Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 var sikker på at den kom i går jeg:) Men i dag kom det enda mer Er ei uke over termin nå...noen som har erfart at ting begynner å skje ganske snart etterpå ? Trenger litt oppmuntring på disse utålmodige dager :S hehe
flypapir Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Siden slimproppen gikk i går er den lille hos deg om senest en uke, garanter...
redfox Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe:) Ja,det er ganske sikkert i og med at man blir snart satt i gang Men kunne jo så innmari tenkt meg at ting hadde skjedd litt før
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Sist gikk slimproppen min dagen før fødselen, så det trenger absolutt ikke være en hel uke igjen!! Håper det skjer noe snart...Føler skikkelig med dere som går på overtid..Jeg har ennå 3 uker igjen, og begynner å bli ganske så lei, så jeg skjønner godt at dere er ganske så klare for å få ut huleboeren... Lykke til med fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå