Gå til innhold

Overlatt til seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare spørre her inne, for nå er jeg helt forvirret og vet ikke helt hva jeg skal mene. Nå er jeg og samboeren skikkelig uenige. Saken: jeg gikk for å ta meg en hvil på soverommet, siden jeg ikke er helt i form. Så måtte mannen ut et ærend, og siden jeg ikke sov, hørte jeg at han gikk ut av døra. Jeg gikk da ned til gutten vår på 3.5, (som også nettopp hadde fått avføringsmiddel p.g.a. problemer med magen og ikke hadde på bleie), som godt nok satt ved sofabordet og lekte med duplo, men alle erfaringer sier at han ikke sitter en halvtime og leker for seg selv. Da samboeren min kommer inn etter en halv times tid, blir han overrasket og synes jeg er nærmest hysterisk, som synes at det er en smule rart, å gå ifra en 3.5-åring sånn. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, å sinna jeg hadde blitt!!!! en unge på 3,5 år har ingenting uten oppsyn å gjøre! Mannen din trenger nok mer tid med barnet for å skjønne "hvor" barnet er og hva som kreves av foreldre i den alderen...

Skrevet

Synes ikke det høres så ille ut, men nå er kjøkkenet vårt rett ved siden av stuen/kjøkkenet og gutten hadde uansett komt inn om det var noe. Det med avføring og uten bleie er en helt annen ting, selv om de fleste barn kommer seg på do og roper når de er ferdig i den alderen.

Hvor skulle han og hvor lange var han borte?

Skrevet

Hu var jo ikke på kjøkkenet... hu lå på soverommet og fulgte ikke med...(kanskje sov?) Ikke uvanlig at soverommet er i en annen etasje.. hva med komfyr, planter, klatring... man vet aldri!

Skrevet

Kommer litt an på "geografien" i huset.

Skrevet

Ja, vi har også kjøkkenet rett ved siden av stua, det ligger i 1. etasje, jeg var på soverommet i 2. etasje, (jeg kunne godt ligget og sovet dypt, for alt samboeren min visste...). Min umiddelbare reaksjon var bare, at hvis det er måten han tar ansvar for barn på, går ikke jeg og legger meg en annen gang...

HI

Skrevet

Et vennepar av oss har en sønn på 3år og 4mnd. De pleier å sette på en film hver lørdag og søndagsmårra (pluss de dagene mora har han hjemme),så går de og legger seg igjen!! Så sitter han der ute på stua helt alene i 2-3timer (han våkner ca 7 og de nekter å stå opp før kl 10!!), helt syyykt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...