ehtaner84 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. er jo selvfølgelig glad fordi jeg faktisk har fått plass, men ikke glad fordi hun "MÅ" i barnehagen. vi er en av de "uheldige" familiene som ikke har råd til å leve av 1 inntekt, derfor må jeg ut i jobb igjen i desember. hun blir 1 år når hun begynner i barnehagen. kan ikke noe for det men jeg får helt vondt i magen. lille nurket mitt skal være borte fra mamma'en sin:( det er en liten barnehage, med ikke alt for mange barn (tror det var 9 stk der nå). så det blir mer tid til hvert barn tror jeg. håper jeg. hvordan var det får dere andre som helst ville være hjemme, men måtte tilbake til jobben?? hvor lenge er man lei seg liksom?? skulle så ønske jeg kunne bli hjemme.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Banehagen ja hehe;P *erte erte* Gratulerer=)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg var ikke lei meg over å ha fått plass. Det var jeg hoppende glad for siden det er så vanskelig å få bhg plass. Hun begynte så smått i bhg før jeg beg å jobbe. Det syntes jeg var greit. Hun hadde korte dager og jeg fikk slappet litt av. Jeg fikk tid til henne før jeg leverte (leverte ca 0930) og etter at jeg hentet henne (hentet ca 1430). Av den tiden hun var i bhg sov hun nesten to timer. Jeg tror hun hadde godt av det. Jeg fikk en reaksjon da jeg beg å arbeide og jeg ikke lenger kunne levere kl 0930 og hente så tidlig. Da følte jeg at jeg nesten aldri så henne. På toppen av det hele ble hun skikkelig pappadalt, fordi det var pappa som leverte og hentet mest. Jeg kom hjem lenge etter han. Dersom følte jeg det som at hun straffet meg. Det tok noen uker, så gikk det seg til. Tror det er veldig vanlig å føle det sånn (sier ikke at alle gjør det) og for de fleste går det over reltivt fort, gjerne når man innfiner seg med at slik er situasjonen og at det ikke er noe å gjøre noe med. Men prøv å fokusere på det positive: At barnet har godt av det, miljøforandring, sosialt, god stimuli osv., fremfor å fokusere på dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå