Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Siden så mange vet hvem andre er, vil tro det er et storbyfenomen. Mange unge single mødre som driver rundt og snakker om hverandre.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Nei det er mange som bor andre steder også, blant annet meg. Men da jeg ble bruker bodde jeg i oslo.
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har aldri bodd i Oslo og vet ikke om noen her inne som jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 kommer ikke fra oslo, men kjenner 3 stk her inne.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Snarere tvert imot. Sitter du i et fjordhøl eller uti pottitåkeren så er det jo mye mindre å finne på enn i byen. Lettere å surfe mye her inne da...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Er fra bygda... kjenner heller ingen her inne.... Men vet ikke om det er så mye mindre å gjøre på bygda enn i byen, men vi gjør nok litt andre ting her hvor jeg bor enn i en by. Hadde nok brukt en del av tida mi på bim uansett hvor jeg hadde bodd Hva er egentlig dib? er det forskjellig fra bim..? ny her ja...
Gidder ikke! Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Når man har levd et langt liv på bim og skal over i en annen verden, kommer man til dib. Og anonymforumet deles mellom de to verdene:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Åh, takk for det... DinBaby ja Kommer meg forhåpentligvis over dit etterhvert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå