ønsker spire 87 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 jeg trodde jeg hadde el ca på dag 7 i syklussen, reagerte på at det var litt vell tidlig men hadde masse stikkinger i magen, h.side med hoften og ned i begge lyskene, kjentes ut akkurat som vanlig el men testene var neg.. etter en uke, ca på dag 14 i syklussen begynte jeg å få murringer og stikkinger i magen igjenn og fikk da positiv el test som bare ble sterkere og sterkere. testen begynte å bli positiv på onsdag denne uken.. har også hatt vondt i korsryggen, ømme brystvorter, luft i magen, svimmel (føler hele rommet sviver når jeg legger meg), murringer/stikkinger og følt litt press nederst på magen, vodt i hode i og er kvalm og uvell... har også vært veldig trøtt den siste uken.. lurer på om jeg kansje er gravid og el testene slo ut på det og ikke el.. vet at det kansje er litt vell mye og håpe på... så jeg tenkte og fortsette og teste og se om el testene etterhvert ble negative men gikk tom for tester på torsdag. har bestilt nye men de har ikke komt enda.. ble vist litt langt dette.. hehe.. men va tror dere.. burde jeg ta en graviditets test å se eller er det ikke vits..... føler meg engentlig gravid men er redd for å håpe.. sist pp hadde jeg ingen syptomer på noe og følte meg ikke gravid i det hele...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå