Gå til innhold

Termin 05. juli. Kjenner dere noe symptomer?


Tasselabb

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har termin 05. juli og kjenner ingenting, bortsett fra at jeg vet at testen er positiv og at mensen ikke har kommet. Bortsett fra det kjennes det ikke noe forskjell fra å ikke ære gravid.

 

Forrige gang jeg var gravid (des07-mars08) så hadde jeg heller ingen symptomer, og da viste det seg at den hadde dødd i uke 6. Den kom ikke ut før i uke 11.

 

Så nå skulle jeg ønske jeg bare fikk noen andre symptomer enn postiv test og fravær av mens, for det ville kanskje bety at jeg har litt mer hormoner innabords...

 

Da det var dødt så testet jeg positivt selv om det ikke var liv. Testet også positivt selv etter jeg hadde fått abortert den ut.

 

Så hvis det er flere her som har termin rundt 05. juli og heller ikke kjenner noe enda, så kanskje det er håp for meg også!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har å termin5 juli, og jeg kjenner bare litt vondt i puppene og i venstre side i magen enda:) så er nok ikke noe å bekymre seg for:)

lykke til med symptomene dine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 6. juli har merket mange tegn siden jeg var 3+3.... Er småkvalm hele tiden , og veldig spykvalm om morgenen. Har veldig ømme bryst, og er sliten og veldig svimmel. Og den luktesansen.....

Synes det er litt rart å merke det så tidlig, for de jeg vet om har vært gravid har ikke merket noe før uke 6-7.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har etter terminkalender termin 6. juli. Vore kvalm siste 3-4 dagar, og hatt "menskramper" på eine sida. Ellers sov eg 12 timer i natt. Hehe;)

Har vore irritert over kvalmen for den er plagsom, men det er jo litt betryggande og på ein rar måte. Helsing ny i gamet (suksess 1pp...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 2 juli og har heller ikke så mange symptomer. Men jeg har følt meg litt mer oppblåst enn vanlig og har hatt litt stikking i magen. Men de fleste symptomene kommer som regel litt senere. Det er faktiskt mest vanlig å ikke føle noe som helst de første ukene. Med sønnen min ble jeg fryktelig kvalm fra ca uke 8 og kastet opp alt jeg prøvde å spise. Symptomene kom altså til de grader etter hvert- noe jeg regner med at kommer til å skje denne gangen også.

 

Så du trenger ikke å bekymre deg selv om du ikke kjenner noen svangerskapssymptomr ennå. Det er fremdeles tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker at det er noe som skjer i kroppen min. Helt konkret hva er litt vanskelig å sette fingeren på, men jeg går med følelse av at mensen er på vei både natt og dag den siste uken, og det gjør den jo ikke:) Ømme brystvorter, og muligens ganske så småkåt....og det er jo ikke akkurat et negativt tegn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7.juli, og jeg har litt stikkninger i magen, menslignende smerter, ømme bryster og trøtt , men ikke noe voldsomme greier.

Testet positivt i dag så regner ikke med at jeg merker så mye mer enda.

Kvalmen kommer vel om et par uker =(

 

Det er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap på når man får symptomer, tror nok ikke du skal bekymre deg enda.Om du er urolig så kan du feks bestille deg time til ultralyd rundt uke 8, da kan de se om alt er ok .

Vil ønske deg lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det viser seg at jeg er gravid nå så vil terminen være 5. juli, men jeg har foreløbig ikke testet positiv. Mensen skulle kommet på fredag så jeg venter enda. Jeg har følt den siste uka at det liksm er rett før mensen skal komme. Ihverfall ikke noe ukjent, men som jeg kjenner dette fordi jeg er gravid eller om det er for at mensen kommer snart det vet jeg ikke.

 

Masse lykke til, og håper så inderlig at det går bra med deg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...