Gå til innhold

Kva skal DU finne på i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal spele rollespel og kose oss med chips og digg så snart ungane er i seng.

Ingen ting er som å utforske huler, øksedrepe monstre og stjele skatter på ein kveld som denne ;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får besøk av et par venninner, og vi skal drikke vin å spise god mat og se film:)

Skrevet

Blir nok en stille og rolig sofakveld, siden 3 av 4 personer her er forkjølet og småskrale.

Skrevet

Skal på jobb nå kl 15!

Motivert....NEI ikke akkurat,hehe;)

Men en ting er bra....Jeg skal på jobb kl 07 i morgen,så det passer meg helt fint å stille kl i natt,haha

Skrevet

Rollespill, åååå kan jeg være med har ikke hatt tid til å spille på 4-5 år.

Hvilket er det?

Selv skal jeg pleie en for kjørlelse i kveld

Skrevet

Skal nok sitte her alene som jeg pleier når mannen er på sjøen:( Snufs..

Skrevet

skal få middagsbesøk av kjærsten min og barna hans, gleder meg masse :) har nå nybakte brownies vi skal kose oss med etter maten også :)))))

Skrevet

Dungeons & Dragongs (3.5) KLart du kan vere med, vi treng ein prest...

Vi har heldigvis klart å fortsette å spele sjølv om det til tider er hektisk, vi som speler har til saman 5 barn, så det er ikkje alltid det lar seg gjere med barnevakt og sånn... Skulle spele for to veker sidan, men det gjekk ikkje så bra. Heldigvis er alt i rute til i kveld :o)

Gleeeeder meg!

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg smågodt og chips med dip, å se film alene. Både lillegutt og samboeren min er syke, så vi får ikke gjort noe av det vi hadde planlagt i dag....

Skrevet

Vi skal se Iron Man, spise enorme burgere og drikke pils. Skikkelig barsk kveld, med andre ord.

Skrevet

Vi skal ha fest, for første gang på 4.5 år! Ingenting er som å ha fest på en kveld som denne, hehe... om gjestene i det hele tatt kommer seg hit da. Var ute i hagen i sted og reddet stoler og leker inn i garasjen, holdt nesten på å blåse vekk selv! :o/

Skrevet

Vi skal lage gooood mat å se sex and the city :) samboeren min er ikke heeeelt fornøyd med filmvalget men hehe..

Skrevet

Lørdager = kjærestekveld! Vi skal spise biff også prøver jeg å overtale mannen til å se film fra bryllupet eller bryllupsreisen. Ellers blir det vel en annen film tenker jeg.

Skrevet

Vi skal til et vennepar:) småen skal ligge over til bestemor;)

Skrevet

Jeg skal kose meg med den siste Pondus-boka som jeg endelig fikk kjøpt i dag, samt bestemme meg for om jeg vil ha en iPhone eller ikke (mannen har kjøpt den siste versjonen, og vil gi meg sin "gamle").

Skrevet

lage sukkertøy, skrive foredrag og sove. kanskje vaske gulvet, men tviler *sliten og lei av syk baby*

Skrevet

Vet ikke. Ligge på sofaen å sløve tror jeg. Hjemme alene i dag (nesten)

Min kjære er på avskjedsfest med jobben ( sammenslåing av to firma, hans legges ned), mini sover over hos farmor og farfar, så det er bare meg og minsta på 3 mnd hjemme. Deilig med litt fred og ro ja:)

Skrevet

Hi hi, litt antikk jeg,,,,,,,hvordan foregår dette rollespillgreiene egentlig? Høres superartig ut:-)

Skrevet

Skal lage pastasalat og se sex and the city filmen. Mannen kommer vel til å gå litt til og fra datamaskinen, da han ikke er så fryktelig glad i Carrie og co.

Skrevet

Vi får straks besøk av et vennepar. Skal ha tapasaften hjemme her..... Har barnefri også, så det blir kanskje til at vi drar på den lokale puben etterpå:D

Skrevet

skal nok på jobb jeg gitt...kjøre fulle folk rundt ;P

Skrevet

Fikk lyst å spille rollespill!!

Her kommer en gjeng med venner for å overraske mannen min. Han har gjort noe vi alle er litt stolt av:) De har med tapas, vin og jeg har fått en nabo til å hente barna i morgen tidlig i 9 tiden. Johoo!!!

Skrevet

Sambo og snuppa er ute og kjøper mat nå..Så skal vi spise og kose oss med ungene..Og når de er i seng skal sambo og jeg se på film=) Skummel en=)

Skrevet

Jeg skal ferie 20 årsdagen min, så skal på ut på byen! Det skal bli såååå gøy. Er første gang siden lillegutt ble født:)

Skrevet

Hær blir d sofaen på meg. Har spysjuka. sambo er på sjøen i stormen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...