Gå til innhold

Han sparker lite, men dytter MYE :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 30 uker i dag. Var på 3d ul for ca 1 mnd siden, fikk beskjed om at babyen var stor. Det er jo greit. Han har sparket en del, helt fram til for ca 2 uker siden. Nå dytter han for det meste, å det er ikke alltid like behagelig... Jeg har hørt av andre som har født at det er litt tidlig for at han bare skal dytte, å nesten ikke sparke- for det skjer som regel på slutten av svangerskapet.

Noen med erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det også gått mer over til dytting og dulting. De krafitge sparkene kjenner jeg ikke mye til lenger. Er 30+3 i dag. Jeg tror at enden har plassen blirr mindre eller så har han snudd seg med hodet ned, for jeg kjenner mest bevegelse oppe i magen.

Skrevet

Gutten vår har ligget med hode ned så lenge jeg kan huske... Legen har tatt godt tak rundt hode ved hver kontroll jeg har vært på nå. Så jeg kjenner mest bevegelse øverst i magen jeg å.

Så lenge han har det bra så er jo det samme hva som skjer inni magen :-)

Men greit å høre på andres erfaringer også.

Skrevet

Jeg kjenner ikke forskjell på dette jeg... Min har også hodet ned, men spark/bevegelse/dytt kommer stort sett over alt. Bortsett fra helt nede da.. Jeg er 33+1, og det har vel i grunn vært slik hele tiden. Har også en veldig rolig gutt i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...