Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Molly er mer spennende og ikke så poppis som Hannah
Babyønske �� Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Hannah, det hadde jeg øverst på min egen liste over jentenavn. Nå blir det gutt, så da får jeg ikke brukt det denne gang:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Hannah er nydelig, Molly er (dessverre) for meg et dyrenavn. Men vet mange er uenig med meg altså! Hvis din første datter heter Ava, synes jeg Ava og Hannah er flottere enn Ava og Molly.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Vi har fått de Hannah-ene vi skal ha i dette landet allerede mener jeg! La nå andre navn slippe til (ja, kjenner litt for mange med det navnet;-)! Molly for eksempel - veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 molly-mus eller hannah montana.. ditt balg:) syns molly var litt kult eg da!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Smokken til jenta mi, kaller vi for Molly... Visste ikke at det var et navn jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Molly Opprinnelse engelsk Betydning trolig kjæleform av Maria - sterk,vakker Hannah Opprinnelse hebraisk Betydning Guds nåde, velbehag, nevnebruken øker kraftig Synes Molly minner om et undulatnavn. Hannah er det fineste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå