Gå til innhold

Oppfordring til alle med Facebook bruker :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppfordrer alle som har lyst til å være med å gi en meningsfylt julegave i år om å bli medlem i gruppa:

Julepakkeaksjonen 2008 :-)

bare søk på Julepakkeaksjonen 2008 og bli med :-)

Jeg har selv vært med på mange av disse turene og alle gavene blir gitt fra hånd til hånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tillater meg å dytte litt på denne jeg :-)

Ha ei super helg både store og små!

Skrevet

Så bra! :-)

Har selv vært med på totalt ca 14 turer både til Romania og Bosnia/Kroatia under krigen, hvorav 7 julepakketurer. Så jeg vet at dette kommer frem :-)

Det de gjør er å dra ned og så dra rundt og ha utdelinger hver dag mens de er der nede. Da drar de til f.eks barnehjem og til fattige familier med julegaver. Og det er helt utrolig å se gleden og forventningene i øynene til disse små barna som lever i så tøffe kår!

Selv etter så mange turer får jeg fortsatt tårer i øynene av å se på bildene og har såååå lyst til å være med selv i år. Men føler at jeg må være hjemme med datteren min....men når hun blir litt større så kan det godt hende at hun blir med på turer :-) Så i år så gjør jeg min innsats her hjemme :-)

Min lillesøster har allerede vært med på et par turer. Det er hun herlig blide lille jenta som er på bildene (link til dem nederst på FB gruppen)

Må også understreke at dette er en frivillig organisasjon, og alle som er med på turene er med frivillig og betaler selv for turen eller har opparbeidet seg rett til å få dekket turen ved arbeid her hjemme i forkant.

Og om dere lurer på noe, så ikke nøl med å spørre på gruppen. Jeg og Harry vil da forsøke å svare så best vi kan :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...