M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 VÆR vi har i Bergen i dag......... Bare utrolig glad jeg kan holde meg inne......... Uff skikkelig guffent!
Babyønske �� Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Bor litt lenger nord på Vestlandet og er ganske så ruskete her også vind og regn. Men faktisk ikke så ille som det var på torsdag, da var det sterk storm i kasta her + regn. Min samboer er i Bergen i helga, og han sa det regne myyye når jeg snakka med han tidligere i dag. Er meldt store nedbørsmengder her også i dag, så det kommer vel:-( I natt var det er forrykende tordenvær, skikkelig ubehagelig. Men sånn er nå en gang høsten, får være glad når en kan holde seg inne:-)
frøet76 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Signerer denne! Nå har det jaggu holdt på lenge også. Flere uker? Huff! Blir så lei, blir aldri vant til drittvær. Men vi var da heldig i august/september- nydelig vær stort sett og mye sol. Vi får vel betale for det nå!
NUNNO Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Har kjøpt meg vanntett regntøy & sko..... Bring it on : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå