Gå til innhold

Hva kjøper dere til lørdagsgodt? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såvidt svelgt unna lunsjen, og sitter her allerede og drømmer om lørdagsgodtet jeg skal kose meg med i kveld..he, he! Er så utrolig sugen på søtt for tiden :-)

Hva kjøper dere til dere selv, og hva kjøper dere til barna deres som lørdagsgodt?

Vi kjøper ofte kinderegg, smurfedropsesker/godtegump, og fox til barna.

Til oss kjøper vi ofte smågodt, som vi koser oss med når ungene er lagt :-)

Også chips med dip.. det hører også til lørdagskosen :-) Og tror jaggu meg vi skal kjøpe litt julebrus i dag også.. mmmmm Yummi :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har sett Krokantrøffel eller Mokkatrøffel i det siste? Disse to sjokoladene har jeg ikke sett på årevis.. Savner de jeg..

har de sluttet å produsere de??

Noen som vet?

Gjest Mammamoms
Skrevet

Det er litt forskjellig hva vi spiser.

Denne helga er jeg alene hjemme. Var akkurat på Kiwi og det ble til en pose med Smash! Det er jo en fin kombinasjon av søtt og salt. Har åpnet posen allerde, og drikker FirstPrice brus med fruktsmak.

Lurer på om jeg skal bake meg en krydderkake å kose meg med, og da har jeg også deilige rester til min kjære i morgen! :-)

Skrevet

I dag ble det ett Hello Kitty-fly med vifte og sånn sugekjærlighetpåpinnedings i bunn.

For mannens del ble det pottings og melkesjokolade. Jeg skal på hyttetur, så jeg vet ikke hva som venter meg.

Skrevet

I dag kjøpte vi hver sin tv-godt pose til ungene, også har vi kjøpt pepperkaker og nonstop som jeg og gubben skal kose oss med seinere :-) Fins ingen bedre kombinasjon enn pepperkaker og nonstop.. det er helt himmelsk :-) He, he...

Så har vi også kjøpt julebrus og kakemenn :-)

Skrevet

Her finnes de , hvertfall mokkatrøffel =) Hvor i landet er det du bor da? Vi hører til i Bergen.

Skrevet

Oi, var visst litt kjapp der :-)

Bor ikke så langt unna Bergen jeg heller. Hvilke butikker selger sånne da?

Skrevet

Som regel smågodt! Elsker det, litt sjokis, litt surt og litt salt;-)

Ellers chips/ nøtter.

Blir noen ganger det samme til fredagskos også gitt...

Skrevet

Ungene velger ofte smågodt til lørdagsgodt. De får velge selv hva de vil ha, litt i hver sin pose. I kveld har jeg og mannen kosa oss med pringles og dip, smågodt og pepsi max.....mmmmm!! Kunne gjerne vært lørdag litt oftere ;)

Skrevet

vi selger mokkatrøffel og krokan trøffel på jobben.

jeg jobber på en shell/seven eleven bensin stajson. de gamle hydro stasjonen som nettopp er blitt gjort om..

men jeg bor i østfold da.. så er jo ikke sikkert det er likt på alle stedene..

Skrevet

De er å få kjøpt på Meny. Er selv litt for glad i mokkatrøffelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...