Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 gjør det rett og slett til at man får holde seg innendørs utover ettermiddagen og kvelden. Fyre med ved og brenne 1000 lys, spise sjokolade og se på tv. Koselig det:-) Og imorgen dere.........................................................da skal vi.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................HA PINNEKJØTT!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Det.....det med pinnekjøttet er skikkelig urettferdig...... bare så du vet det. Men i morgen skal vi ha skinkestek med sprøstekt svor........ og det er nesten jul:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Tjihii.....det er det flere som har sagt i dag:-) Og bror som elsker pinnekjøtt syntes det var spesielt urettferdig der han er i et land med mye spes mat;-D Han hadde til og med fått sambo til å love å vente med pinnekjøttet til han kom hjem igjen, men dengang ei:-) Kjenner jeg oss selv rett så blir det flere pinnekjøttkvelder før jul ja:-) Og ifølge bror og sambo skal vi visst ha både ribbe og pinnekjøtt på juleaften:-)
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Skikkelig høststorm ute! Synes det er litt koselig jeg:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Du og sambo:-) Han også synes dette bare er hjemmekoselig, med tanke på hvor han kommer fra:-) Jeg liker det ikke jeg......så nå er jeg installert i senga med lille rosa, to større rosaer er ute av redet til i morgen og sambo på jobb. Så satser jeg på at det løyer utover kvelden:-) Igår da jeg egentlig skulle slappe helt av endte jeg plutselig på jentetur......fniiiis..........kom hjem før kl ett altså, men er litt trøtt i dag alikevel:-)
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 ;=) Jentetur ja! Koselig det... enda koseligere enn en real høststorm :=D
Karomamma Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 He he, ikke noe som en real jentetur for å slappe skikkelig av. I hvert fall dagen derpå, samme hvor "tidlig" det ble kvelden før Været var jo heldigvis som skapt for avslæppings i dag, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå