Gå til innhold

Regn og stiv kuling

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjør det rett og slett til at man får holde seg innendørs utover ettermiddagen og kvelden.

Fyre med ved og brenne 1000 lys, spise sjokolade og se på tv. Koselig det:-)

Og imorgen dere.........................................................da skal vi.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................HA PINNEKJØTT!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det.....det med pinnekjøttet er skikkelig urettferdig...... bare så du vet det.

Men i morgen skal vi ha skinkestek med sprøstekt svor........ og det er nesten jul:-))

Skrevet

Tjihii.....det er det flere som har sagt i dag:-) Og bror som elsker pinnekjøtt syntes det var spesielt urettferdig der han er i et land med mye spes mat;-D

Han hadde til og med fått sambo til å love å vente med pinnekjøttet til han kom hjem igjen, men dengang ei:-)

Kjenner jeg oss selv rett så blir det flere pinnekjøttkvelder før jul ja:-)

Og ifølge bror og sambo skal vi visst ha både ribbe og pinnekjøtt på juleaften:-)

Skrevet

Skikkelig høststorm ute! Synes det er litt koselig jeg:=)

Skrevet

Du og sambo:-) Han også synes dette bare er hjemmekoselig, med tanke på hvor han kommer fra:-)

Jeg liker det ikke jeg......så nå er jeg installert i senga med lille rosa, to større rosaer er ute av redet til i morgen og sambo på jobb. Så satser jeg på at det løyer utover kvelden:-)

Igår da jeg egentlig skulle slappe helt av endte jeg plutselig på jentetur......fniiiis..........kom hjem før kl ett altså, men er litt trøtt i dag alikevel:-)

Skrevet

;=) Jentetur ja! Koselig det... enda koseligere enn en real høststorm :=D

Skrevet

Så absolutt;-)

Skrevet

He he, ikke noe som en real jentetur for å slappe skikkelig av. I hvert fall dagen derpå, samme hvor "tidlig" det ble kvelden før :)

Været var jo heldigvis som skapt for avslæppings i dag, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...