Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 I fjor ble det bestemt at vi skulle feire julen hjemme hos oss selv, mine foreldre skulle komme+ min lillesøster:) Dette var noe alle vi var enige i.. Vi ba også foreldrene hans hjemme hos oss, de kommer. Alle sammen gledet seg til å få feiret jul med de to små jentene vi har, og jeg gledet meg til at hele familien skulle komme.. Men nå har planene blitt forandret, min mor ringte meg og sa at min eldre bror og damen kommer hjemme hos de på julaften! Og at vi også kunne få komme dit..Jeg sa liksom ikke så mye mer ang det.. Men fortalte henne i dag at vi blir hjemme, vi har tross alt avtale med min manns foreldre, og det blir deilig for barna å oppleve en jul hjemme også..Men jeg sa til min mor at de fortsatt kunne få komme, og at min bror og damen hans også er velkomne. min mor syntes visst at det ble for fult da.. Ja, det blir fult, vi er mange voksne..Men hva gjør vel det? de to jentene mine får en fin julaften med hele familien sin her.. men, men., Hva synes dere??
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Da haddde jeg blitt sur på min mor. Hun hadde jo allerede en avtale om å feire jul hos deg. Der det er hjerterom er der husrom.
!!!! Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg syntes du forholdt deg klok i noe som kunne blitt en opphetet situasjon. Hva din mor gjør er hennes avgjørelse. Syntes det er fint at du lager egne tradisjoner for dine barn. Kanskje kan dere alle samles et annet år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå