Fraulein Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Dette er helt rart...føler meg ikke særlig gravid men det kommer nok... Er veldig, veldig glad og overrasket-> dette var bare vår andre prøveperiode. Jeg er gift og vi har to gutter på 4 og 7 år.
mami78 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer! Fant ut det samme selv for en uke siden! Har to barn på 4 og 8 jeg. Lykke til:)
3 prins på vei Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer:) Har to gutter på 7 og 2,5. Han yngste blir 3 to måneder før fødselen. Når har du termin? Jeg har 25.juni:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå