Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår sov på eget rom for første gang i natt, og det gikk veldig bra! :)

Da han sov på vårt rom pleide han å komme over i vår seng i halv seks-seks tiden om morran - da han våknet. Da kunne han sove litt til, eller bare ligge å kose (/klatre/mase/turne e.l.)

Er det "greit" at vi fortsetter med dette, eller burde vi fjerne denne vanen sammen med romskiftet?

Noen med erfaringer eller synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må gjerne prøve å fjerne den vanen, men jeg tror det kan bli veldig vanskelig....hehehe

Skrevet

Det er vel litt opp til dere hva dere ønsker. Er dere lei av uvanen, så jobb med på fjerne den, er det koseligm, så fortsett:)

Skrevet

Ja, det er jo noe dere må vurdere.. Poden her sover i egen seng på eget rom fra 19 til ca 06.30-07.00.. da får han komme litt opp i vår seng.. klatrer over sprinkelsenga og kommer inn til oss.. da ligger vi å koser litt før vi står opp.. Kommer han før det.. så følger vi han inn igjen.. og da sovner han ofte igjen.

Skrevet

Vi hadde også Jonas på eget rom frem til han var 6,5 måender ca. Da tok vi han opp i vår seng når sambo dro på jobb. Så lå vi der og koste litt før vi stod opp. Men ikke for å sove, gjerne da etter syv når vi var på vei til å stå opp likevel. Selv når vi flyttet han på eget rom gjør jeg det samme i ukene, og også helgene når vi er der begge. Men det er fordi jeg er sååååå trøtt om morningen at ikke orker så rett opp når jeg hører han.

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Perfekte svar fra dere alle! :)

Da kan vi like gjerne fortsette, for det er jo så deilig og koselig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...