Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 starter på min 13.uke i dag! Deilig å være ferdig med første trimester! Selv om usikkerheten ikke er helt borte ennå, er den iallefall blitt betydelig mindre! Har begynt å få en liten kul på magen og i går kjøpte jeg min første mammabukse! Deilig å bare kunne slippe ut magen;)
Frk Vims Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Min første dag her i dag også! Godt å ha kommet over hit! Hvilken dato regner du som din termin? Er litt forskjellig synes jeg, ettersom hvor en ser... Jeg har gått ut fra 12. mai. Mammabuksene mine har vært på noen uker faktisk, men det er nr. 4 og jeg er veldig var for noe stramt, så da syntes jeg det var like greit å ha litt bedre bukser!
Sol + spire Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hei og velkommen inn til oss begge to.
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 På barnimagen får jeg termin 11.mai og på babyverden 12.mai, så jeg vet ikke hva som er riktig, men har stort sett forholdt meg til 11.mai, men har jo ikke fått noen ultralydtermin ennå Så heldig du er som skal ha 4.mann! jeg ønsker meg tre etterhvert, men sambo vil ikke ha flere enn to, så vi får se hordan det blir;) Lykke til videre iallefall;)
Frk Vims Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Blir litt spennende med UL-termin - "målet" mitt er å ha vogn på 17. mai!! Så får vi nå se... Ja, synes det er flott å skulle ha nr. 4, selv om jeg aldri hadde trodd det etter nr. 2. Vi var helt ferdige med å få barn mente vi da. Tror vi begynte å ombestemme oss da mange av mine venniner fikk førstemann og vi begynte å få to store barn... Så kom nr. 3. og jammen bestemte vi oss for en definitivt sistemann også! Det er din første nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå