Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Vi skal til Krabi og lurer på om de selger Nestle og bleier der?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Tesco har bleier i bøtter og spann, man får kjøpt barnemat i Thailand også. Men dårlig med babymat for norske ganer....
frilly Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 MammaLukas - hva mener du med dårlig for norske ganer? Er på vei til Thailand med 4mnd baby som kanskje vil begynne med grøt mens vi er der (blir noen uker el mnd).
power puff Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde tatt med mat, bleier og våtservietter.
Mikitussa Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Vi reiser om en måned og tar med både grøt, middagsglass, våtservietter og bleier til hele turen. Hvis vi får problemer med plass i kofferten så er det helt klart bleiene som må bli hjemme :-) Med andre ord så får man kjøpt bleier der nede, men jeg synes ikke de var like gode som de hjemme, og i tillegg er de ganske dyre i Thailand. Vi fant ikke middagsglass fra Nestle forrige gang (februar 2007), men de hadde Nestle grøt noen steder. Problemet var bare at grøtene ofte var med feks fiskesmak eller andre snodige kombinasjoner som jeg tviler på at mine unger hadde spist.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Det jeg mener med at maten ikke er for norske ganer forklarer Mikitussa ganske bra, de har mange kombinasjoner som vi ikke har her i norge. Baby maten smaker ikke som den norske, det var det jeg mente. Dessuten så er de fleste grøtene i Thailand bombandert med sukker, dvs sånn 24 prosent osv. Bleiene i Thailand er supre...de har Huggies blant annet, og de slår både Libero og Pampers. En stor pakke bleier i Thailand koster rundt 100 nok, dvs rundt 600 baht.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå