Gå til innhold

Den store spydagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er idag... snuppa spydde i går kveld, natt og fortsetter idag... mens hun spydde idag sier hun: NOK, NOK.. stakkar liten!! I morgen skal jeg til STavanger på seminar med jobben min! Min første natt borte fra snuppa ever... og jeg er veldig motivert for å gjøre det nå... Så håper at mannen eller jeg ikke arver spyinga...

Håper alle har det bra:-) Klæm fra Selmamamman!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj og stakkars lille Selma!

Håper det gir seg i løpet av formiddagen og at du kan reise på seminar uten dårlig samvittighet.

Du kan forsøke å gi henne litt eplejuice og farris slik at hun får i seg både væske, salt og søtt.

Skal krysse fingre for at hun er på bedringens vei nå!

Klæm fra

Skrevet

Uff, stakkars lille Selma! Håper det gir seg fort,- det gjør jo ofte det. Ikke rart at hun syns det var NOK NOK. Tenk hvor utslitt og matt man blir av å vrenge magen så mange ganger.

God bedring og krysser fingre for at det ikke biter på dere voksne denne gangen!

Skrevet

Stakkars Selmajenta di! Det er så ekkelt å ha omgangssyke og kjenne at magen vrenger seg gjentatte ganger. Jeg håper håper for dere at hun er frisk så du kommer deg av gårde til Stavanger og at dere voksne ikke blir smittet.

Stor klem

Skrevet

Stakkar liten selma. Det er ikke godt, hverken for liten eller stor, med spysyken..

Håper det blir bedre til i morgen, så du kan reise fra henne uten en vond følelse i magen selv.

God bedring.

Klem fra

Skrevet

Takk alle sammen!! Hun avslutta kvelden med å kaste opp igjen.. HÅper at det var siste gangen for denne gang... Hun var ganske sliten kan man si... Stakkar lille skatten!!

Mht til meg så MÅ jeg komme meg bort en tur imorgen!! Skal få et stort faglig påfyll på seminaret, som jeg trenger for å gjøre jobben min enda bedre:-) Så trenger jeg å drikke en øl eller to ute av stua!! Men vet ikke om jeg klarer å dra dersom hun er dårlig... Selv om jeg vet at hun har det bra med pappan!!

Skrevet

hei selmamamma! jeg er også selmamamma, det var så moro å se navnet her på forumet. håper seminaret blir bra, at du får det faglige påfyllet og litt sosialt attpå, og at selma blir frisk så fort som bare det!!!

Skrevet

Koselig å være Selmamamma:-) Vår Selma har arvet navnet fra min bestemor:-) Det ble nok ingen seminar på meg gitt.. heller et og et halvt døgn på ullevål med lilleskatten vår! Hjemme nå, så håper at dette går fort over!!

Skrevet

oj, god bedring til lille selma! håper også du får en ny seminarsjanse om ikke for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...