Gå til innhold

I hvilken uke pakker dere baggen og har den klar??????????

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

he he, tenkte jeg skulle ha den klar denne gangen......

sist gang hadde jeg allverdens tid tenkte jeg,og drøyde lengst mulig. endte opp med å pakke baggen med par minutters mellomrom mellom veene.......sier seg selv at jeg glemte en masse:)

jeg har lært......he he.

tenkte jeg skulle pakke min idag....er i uke 38.....det er 18 dager til termin, og jeg er 3dje gangs fødende.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakket for to ukers tid siden :) har 10 dager til termin i dag.

Synes det er veldig greit å ha den klar i god tid jeg, ting kan jo skje når som helst fra man er 37 uker på vei, kjedelig om alt man har planer om å ha med er på vask når riene setter i gang hehe..

Skrevet

Vil anbefale å pakke den tidligere enn to uker før termin! ;) Jeg hadde nemlig planlagt å pakke den 14 dager før termin, men den morgenen gikk vannet... Og jeg ble sengeliggende pga ikke festet hodet, og kunne ikke engang pakke bagen mens jeg ventet på ambulansen. Så det ble ikke pakket noen bag... Samboeren min rasket sammen noe greier, men han pakket selvsagt kun helt feil ting. ;)

Skrevet

Har et mål å være ferdig pakket til 36 uker. Men det gikk jo rett vest sist og, da var jeg ikke klar før termin, men hu kom jo 3 dager etter, så det var jo greit.

Men har lang vei til sykehus denne gangen, skal ordne med barnevakt o.l. før vi drar, så bør være klar i god tid.

Skrevet

ehhh.. jeg har termin om 4 dager, og har enda ikke pakket. Har ikke engang bestemt meg for hvilken bag jeg skal bruke. Men skal få pakket i løpet av dagen! :)

Skrevet

Har 15 dager gjen til termin. Pakket litt i går, men må nok pakke litt i siste liten, har ikke all verdens mye klær som passer. Har kjøpt batteri til kamera og lagt frem papirene og nummer til føden. Måtte raskt avgårde sist, men det er ikke problem om jeg glemmer noe, min mann får ta det med neste dag.

Skrevet

tror den skal være ferdig pakket iallefall til jeg er 35 uker på vei. Er ikke enig i terminen min.. ble flyttet 3 uker på ul.. i tillegg så kom første mann 3 uker før.. så ikke godt å vite når denne babyen kommer... så da tror jeg at jeg skal ha baggen litt klar denne gange..

Skrevet

har 10 dager igjen til terminen i dag, i morra er det bare 9,JiPpI:)

har ikke pakket ferdig enda, alt unertøy å toalett sakene har jeg pakket i sånn (bjuti bæg)hehe, litt dialekt der ja. men resten har jeg ikke pakket noe av, vet egentlig ikke ehlt va jeg skal skrape sammen enda. hmm. tenkte et par joggebukser å ett par t sjorter, noe mere?

er som dere sikkert skjønner førstegangs, å har 1 time å 30 m min til sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...