Hanne.09? Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Dette blir nok litt rotete, men jeg må prøve Typen er ikke den som er veldig glad i å prate om ting, hva han tenker å føler skal jeg liksom vite uten at han har sagt no...om dere skjønner?? Problemet nå er at han ALLTID jobber overtid, selv om han ikke må... Han har nettopp begynt i ny jobb, og jeg skjønner at det sikkert ikke er veldig lett å si nei... han er generellt veldig dårlig til å si nei hvis noen ber han om en tjeneste...det er jo selfølgelig en god egenskap det.. Men hver dag?? Når jeg prater med han, eller til han som det ofte blir da... Så er det bare den: Jeg kan jo ikke bare kaste fra meg det jeeg har i henda.. MEN.. her i går, vi fikk besøk av foreldrene hans, og en kompis av han var her, både han og forldrene drakk og bynte å bli ganske pussa, og mora bynte å fleipe med at hun skulle ha ett kurs med sønnen sin om å bli en bedre kjæreste osv (svigermødre blir forresten forferdelig slitsomme i fylla ) Eller det er kanskje bare jeg som har hatt uflaks..hehe.. anyway.. Jeg greide ikke holde meg jeg da, og sa; Hadde han bare kunne komme hjem etter jobb så hadde mye vært gjort. Så sier mora, bli gravid du..da skal du se en kar som kommer til å være mye hjemme.. Jeg ble litt irritert da selvfølgelig og sa atte hvis det er det som må til så er det egentlig ikke no stas å være med meg da... Syns litt synd på meg selv også da...hehe.. Men da åpnan seg liksom helt... "Du skjønner det, jeg er veldig svak for å si nei" "Det er ikke det at jeg ikke vil komme hjem til kjæresten min" osv osv... Hva skjedde liksom?? Hvorfor da foreldra var der?? OGså morra da; " Nei da kjenner ikke du sønnen min hvis du tror det" Jeg har aldri følt meg så overkjørt i hele mitt liv jeg tror jeg.. Kjente at det var veldig godt å få dette ut..Bare få delt det med noen.. Hadde vært veldig koselig med svar fra noen Kanskje noen som har vært borti noe av det samme?!! Sorry for laaangt innlegg
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Moralen er : Ikke ha samtaler om personlige ting når svigers er i nærheten - og vær edru! Dere finner nok ut av det sammen:-)
erteposen + 4 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg vet ikke helt hva du spør om eller hva jeg skal si:) Har en mann som i perioder jobber mye overtid, og jeg gjør det samme - men setter det ikke i sammenheng med at en av oss ikke vil hjem til mann og barn. Har en ikke barn blir det ofte forventet også, og det er jo en periode i livet der en har mulighet til å jobbe mye. Var det å åpne seg så er vel han ikke den mest åpne personen:) Tror kanskjer det er enklere å si noe når en har drukket. Hadde aldri tatt en fyllefest sammen med mine svigerforeldre. Det er en risikosport jeg aldri hadde vurdert:)
Marthe_sin_mamma Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Skjønner at du reagerer...men ingenting slår det som ekssvigermora mi sa en gang eksen min hadde vært utro.."hvis han har vært utro så er det jo en grunn til det..det er jo et tegn på at du ikke kan gi han det han trenger! " Jeg fikk totalt hakeslepp..bare stod der å så helt i sjokk ut..Jeg var lei meg, åsså sier hun noe sånn! hva er det for noe å si liksom?? Det værste av alt er at det var eksen min selv som hadde fortalt foreldrene sine det fordi han var så lei seg og angret noe forfærdelig...hun skulle vel ta sønnen i forsvar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå