Gå til innhold

Må bare dele dette med dere!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bursdag:-))))) Pluttselig syns gamlemor at det er gøy å feire bursdag igjen-og det er pga barnas glede over den STORE dagen:-)) he he.. Så i dag må vi blåse opp ballonger her i huset,for det er ingen bursdag uten ballonger sier eldstemann på 4,5 år :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med dagen:)))

Kos deg med å blåse opp ballonger:)))

 

Skrevet

He he, gratulerer med dagen! Hvor gammel er du 'gamlemor'?

Skrevet

Ser du er født i 72....da ligger jeg bare litt etter, he he!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :-)

Skrevet

mhm..ikke så gøy å snakke tall lenger men men:-))

 

Tusen takk alle sammen:-))

Skrevet

gratulere med dagen då :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...