(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 I dag har jeg bursdag:-))))) Pluttselig syns gamlemor at det er gøy å feire bursdag igjen-og det er pga barnas glede over den STORE dagen:-)) he he.. Så i dag må vi blåse opp ballonger her i huset,for det er ingen bursdag uten ballonger sier eldstemann på 4,5 år :-))
Løven,fisken og vekten Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulere så mye med dagen:))) Kos deg med å blåse opp ballonger:)))
Norwegian by injection Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 He he, gratulerer med dagen! Hvor gammel er du 'gamlemor'?
Norwegian by injection Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Ser du er født i 72....da ligger jeg bare litt etter, he he!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2008 mhm..ikke så gøy å snakke tall lenger men men:-)) Tusen takk alle sammen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå