Gå til innhold

Har spist en dårlig stekt burger....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går var jeg på burger king og kjøpte en liten burger. Da jeg hadde tatt to bitt så jeg at den ikke var gjennomstekt!! Gikk og sa fra og fikk pengene tilbake + at jeg fikk to gavekort på burger. Ville absolutt ikke ha ny burger. Begynte å bli urolig med det samme, og prøvde faktisk å kaste opp da jeg kom hjem. Trenger jeg å bekymre meg tror dere?? Har ikke vært dårlig etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene. Er du alvorlig?

TO biter dårlig stekt burger og du forsøker å kaste det opp?!

Hvis dette er seriøst, synes jeg at det er nok et eksempel på at hysteria har overtatt for graviditetskosen.

 

Du trenger ikke være bekymret for dette. Det er værre for lillefrø at mammaen er engstelig for alt mulig. Jeg mener ikke å være slem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, du. Du skal ha utrolig uflaks viss noe skulle ha skjedd pga det. Det er veldig sjelden at kjøttet har de bakteriene som er farlige, og det er bare da det kan være farlig. Og du fikk jo omtrent ingenting i deg. Slapp av og kos deg, du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullstendig klar over at jeg overreagerte, men det er første gang jeg er gravid, og har ingen andre å spørre. Har også lest skrekkeksempler på at man IKKE skal spise mat som ikke er ordentlig stekt. Ønsker selvfølgelig ikke å bli hysteriskn selv, men kan ikke noe for det da vet du når jeg leser sånne ting.

Fra nå av skal jeg PRØVE å ikke være like hysterisk:)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...