BarnNr.4 :) Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hva skal dere gjøre på sammens med ungene deres i dag da? elsker lørdager! for da er det liksom ungenes dag! for da er både mamma og pappa hjemme
katlinka Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Leke ute/inne, dra på besøk til bestemor, lage fruktsalat sammen... tja I morgen blir det bollebakings... størsta er blitt veldig glad i å lage mat for tiden; spennende å få kutte opp, kna, mikse og slikt
~sjiraff~ Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg skal gjøre veldig lite med barna mine i dag. SNart skal jeg hoppe i dusjen, så skal jeg dra til frisøren å få satt opp håret, så skal jeg hjem og pakke bag til de søte små, så kommer svigers og henter de ved 12 tiden. Deretter er det bare kos og dill og dall frem til vi drar i bryllup kl 14 ) Gleder meg!!
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Eldste skal være med pappaen på gården, så da skal jeg og minsta legga oss igjen. Så får vi heller finne på no gøy når gutta kommer hjem igjen
nov007 sin nappy Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 junior blir 1 år i dag, så her er det kaffe og kake til de voksne og gaver til junior
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Vi skal på toys `r us en tur, for å finne ting lillegutt kan ønske seg til jul. Bedre å få han til å kose seg på lekebutikken en stund, for da ser vi hva som fenger:) Ellers skal vi ut å leke litt. Og en tur på city syd tenker jeg. Kanskje ikea og se litt, og spise middag:) I kveld har vi planlagt å kose oss alle 3 med taco, julefilm. Gløgg og pepperkaker etterpå hehe starter tidlig:) Men er veldig julete både sambo og jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå