Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg kunne faktisk virkelig tenkt meg å sove lengre enn til 0630, men da er sønnen klar for en ny dag. Da er han sulten slik at han får vondt i magen, som han sier. Så da er det bare å kle på seg og stå opp. Så nå ha vi spist frokost. Sønnen sitter å ser tegnfilm, jeg sjekker netter - så får vi se hva vi skal gjøre for å få morgenen til å gå.. Gubben sover nok noen timer til tenker jeg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er langt fra noen morgen fugl.. Middagsfugl blir vel heller jeg.. Tror klokken var halv tolv når jeg sto opp idag. Veldig sjelden den blir så massse da. Men har en unskyldning da at jeg har ei lita ei som vekker meg mange ganger om natten. Så mannen sto opp idag og lot meg sove. Han har latt meg ofte sove nå gjennom hele graviditeten så nå når jeg snart får litt overskudd igjen så skal jeg stå opp med barna så han skal få sove til middag en dag.. Det trenger han nok..
katta og co Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Lillesnupp her er morgenfugl, i hvertfall i forhold til sin søster. Står opp rundt 7 hver dag. Storesøster liker derimot å sove til i 9- tiden og jeg skulle ønske at lillesøster kunne lært litt av henne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå