Gå til innhold

GOD MORGEN!!! Dagen begynner IKKE klokken 05.15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men lille gutt på 2år og 2 måneder hadde store problemer med å forstå dette!!! også gravid og hormonell, og med en del ekstra søvnbehov, er jeg noenlunde i lampeland her jeg sitter:) Hehe, men han er heldigvis ikke så aktiv nå tidlig på morrakvisten. Vil helst bare tegne, eller se på mikke mus.

Vi har aldri hatt det problemet før, han har alltid sovet til halv 8, halv 9, og nå er han i tillegg begynt å våkne på natta også. Flere som har opplved endring i sovemønsteret rundt denne alderen, og hva kan isåfall være grunnen?

Eller får vi bare vår "straff" for at han i over to år, har sovet som en engel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig morgen her også. Klokka 5 vekte gutta hverandre - og mor har kort lunte i dag ja.....

Skrevet

Kjenner meg igjen ja:) Har måtte telle til 10 noen ganger imorres ja=)

Skrevet

jada.. min nærmer seg tre år, og har begynt og komme i sengen min rundt 4-5tiden, og står opp i 6-7tiden...

GOOOOOD MORGEN og god helg liksom.....

Skrevet

Good morgen og goood helg ja, det skal være sikkert å visst:) Nei, halv 8 nå går jeg å vekker sambo, så kan jeg ta igjen noen timer med søvn, når han først er hjemme, kan han jo ta sin del av morgenen, hehe :)

Skrevet

05.48 ble vi vekket. Aaah! Altfor tidlig og i dag er jeg altfor morgengretten.

Skrevet

Hehe... Mulig dumt spørsmål, men hvorfor blir det enda tidligere?

Skrevet

Fordi vi stiller klokka tilbake i natt og hvis ungene sover like lenge i natt som i går natt, vil jo da klokka være 4 (GRØSS!) når de våkner....

Skrevet

hehe!!! heldigvis min tur til å sove leeeeeenge i morgen:) :) :)

Vi har ver sin dag i helgen til å sove så lenge vi føler for det, pluss at jeg skal ut på byen lame noen venninder, så det blir bare chill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...